lördag 7 maj 2011

Jamba 2 år!!

Jag må jag leva,jag må jag leeeva i hundrade åååår!!!!!! HURRA;HURRA,HURRA!!!!!
Joho då jag och mina fyra syskon fyllde den 6:e maj 2 år, snacka om att vi börjar bli vuxna lixom!

Matte hade faktisk varit snäll och lämnat oss i fred hela dagen, sen när hon väl kom hem så hade hon köpt en present till mig!! Woooho en ny larv!! och jag som inte har nån larv sen tidigare i mitt leksaks sortiment! Vilken lycka vänta ska visa en bild på den, jätte fin och skoj är den!



Nya fina larven



Bada i havet med den och Lina


Bada kärr med den!
Mysigt!! :P

Man kan springa fort med den


låna ut den till matte så vi sitter snyggt inför bilden

Ja jag tyckte mycke om den och sen få vara på femöre på sin födelsedag och bada, springa löst och klättra i berg så himla bra, när vi kom hem efter allt bus och bad så fick vi varsitt stort tuggben! mmm, ska nog tassa iväg och helg mysa lite nu
Bye!
Jamba 2 år och vuxen!! ;)

1 kommentar:

  1. Ursöt larv hon fått, förstår att hon gillar den. :o) Men jag fattare verkligen inte att hon redan blivit två år, hur gick det till?

    SvaraRadera