torsdag 2 augusti 2012

Årets "semester"

Ja vi har ju inge semester men lite små utflykter måste man ju göra ändå så här års, när orken och lusten faller på!
Vi börjar med förra helgen, Bjöd in mig själv till Kajza och Lelle på en kaffe, det slutade med ogräsrensning, n¨gra öl och bågskytte! Ja jo det blev ju att sova kvar på soffan!! Vilken gästfrihet!! Vi grillade och hade riktigt trevlig :)

Självaste Robin "Lelle" Hood spänner bågen!


Clara i egen hög person!

Mat på gång!!! GOTT!!!!

Lina och Jamba utforskar lite


MEN stackars lilla Lina... IGEN!!
geting stucken så hon tog skydd i bilen..
Gummis :)

Idag tog jag med Jamba på en liten stads promenead, vet inte om jag kan komma på om jag gjort det , men hon finner sig i alla situatoner! :) Hon är sååå impad av de auotomatiska dörrarna in till tex Åhléns! haha och Karneval till helgen så var det fullt upp med att bygga ihop karuseller och marknadsstånd Kul! Tyckte Jamba, nä det blev ingn provtur i nån karusell!! ;) Sen visade jag Jambis det gamla och det vackra Nyköping, JO det finns en liten del av Nyköping som faktiskt är fin, Jamba gick bakåt i tiden enda till 1317!! Nyköpings Gästabud! ;) Ja inget idag då men ruinerna finns ju, Bilderna får väl tala för sig själv!



Jamba Tränar platsliggning mitt inne i stan!


Nyköpings ån


Nyköpings hus

Udda platsliggnings träning, mitt i allt vid Nyköpings hus!

Jamba inne på Borgården
Spännande sa hon!


Jamba på egna äventyr
vid Nyköpings hus


Jamba inne på Borgården


Får Jag bada???



Vila..

Var stolta Nyköping Ni har fått en riktig vakthund!!!
Bör hållas i kätting!!!
Jamba bara söt!
Nyköpings ån
Nyköpings hus, Fiskebryggan

Ja mer semester äventyr än så här blir det nog inte fö oss i sommar men bättre än inget!!!

3 kommentarer:

  1. Härliga bilder. Fint promenadstråk vid ån och Nyköpings hus, så inte behöver man åka så långt för att komma bort lite.

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder, Jamba gör sig bra som vakthund vid slottet. Stackars lilla Lina att bli getingstucken gång efter annan, lilla gumman.

    Jättefina bilder du tagit förövigt, gillade effekterna. :o)

    Hälig helg du verkar haft med bågskytte, tänker du delta i nästa OS nu?

    Vet inte om jag börjar bli gammal men tyckte nog att texte var en smula lite.

    SvaraRadera
  3. Ja jag vet inte vad som tog åt texten fick inte ordning på det....

    SvaraRadera