lördag 18 augusti 2012

Debut i lydnads 2:an

Joho då stor börjar liten Jamba bli! klättrar i klasserna och idag på Flens Bk klass 2 och lite aningen nervös var vi nog! :) Men vad gjorde det världens bästa Jamba höll ihop och gick och vann! :)

Domarprotokoll

Platsliggande 10  (själv tyckte jag Jamba var lite orolig) ;)
Fritt följ        7,5  dk, ss, håller ej pos,  (var inte nöjd med den, jag var tvungen att knuffa henne i v sväng..)
läggande        9 ngt långsamt ner
inkallande     9,5 sitter snett
sändande med ställande (rutan) 7 wrroom! dk, flera komandon, sprang genom rutan,( Jamba hade full fart igeom iaf ;)
Apportering    7 TUGG!! Skit.. måste hon göra så på tävling.. :(
hopp                 8 islag, Jamba lyft på fötterna! ;)
Fjärrdirigering  9 ngt långsamt läggande
Helhetsintryck   8 ngt slarvigt utförande emellanåt (Håller med där!)

TOTAL 167,5 poäng
Detta slarv räckte till vinst och ett förstapris glad för det eftersom jag bara ville stämma av hur hon låg till med sin träning, så jobbar jag! Men eftersom jag vet att hon kan bättre så har vi anmält oss till en ny tävling innom kort! Hm skulle inte vi ta det lugnt nu... :)

Finaste Jamba <3

2 kommentarer:

  1. Duktiga ni är, och du det är ju dumt å slappna av ; )

    SvaraRadera
  2. GRATTIS till vinst, visste väl att du är bäst jamba : )

    SvaraRadera